Startdag 23/09

Bekijk hier alle info voor startdag!

???? STARTDAG SCOUTS ASPER ????

Iedereen is welkom op zaterdag 23 september voor onze fantastische startdag om 13u30 aan ons lokaal! Het wordt wederom een knotsgekke namiddag met veel show, actie, muziek, avontuur en plezier! Ben jij erbij?

We verwachten alle ouders voor het slotmoment vanaf 17u10 terug op ons terrein. Na de slotshow is de scoutsbar nog open tot 20u voor een drankje of een heerlijk broodje breydelspek, zodat we nog eens goed kunnen toosten op het nieuwe scoutsjaar!

OUDSTE TAKKEN - OUDSTE TAKKEN - OUDSTE TAKKEN

Voor de jonggivers, givers en jin is deze feestelijke dag echter nog niet voorbij! YAY! Onze leden van de oudste takken mogen op het lokaal blijven overnachten tot zondag 24 september. Meer informatie zal je hier over ontvangen in de Whatsappgroep!